Na podstawie prac z cyklu "Dłonie" powstało pięć reprodukcji, które można zakupić pod tym linkiem: reprodukcje cyklu "Dłonie".
Obraz akwarelowy "Włosy" (w oprawie)
Akwarela z cyklu „Dłonie” o średnicy 27,5 cm, na bawełnianym, bezkwasowym papierze o gramaturze 250 g/m². Oprawiona w passe-partout oraz drewnianą (sosnową) ramę z pleksi o wymiarach wewnętrznych 40x40 cm. Do każdego obrazu dodaję certyfikat autentyczności z podpisem autora dla potwierdzenia oryginalności obrazu.
Dostępność: wyprzedane
Obraz akwarelowy "Lutnia" (w oprawie)
Akwarela z cyklu „Dłonie” o średnicy 27,5 cm, na bawełnianym, bezkwasowym papierze o gramaturze 250 g/m². Oprawiona w passe-partout oraz drewnianą (sosnową) ramę z pleksi o wymiarach wewnętrznych 40x40 cm. Do każdego obrazu dodaję certyfikat autentyczności z podpisem autora dla potwierdzenia oryginalności obrazu.
Dostępność: wyprzedane
Obraz akwarelowy "Pianino" (w oprawie)
Akwarela z cyklu „Dłonie” o średnicy 27,5 cm, na bawełnianym, bezkwasowym papierze o gramaturze 250 g/m². Oprawiona w passe-partout oraz drewnianą (sosnową) ramę z pleksi o wymiarach wewnętrznych 40x40 cm. Do każdego obrazu dodaję certyfikat autentyczności z podpisem autora dla potwierdzenia oryginalności obrazu.
Dostępność: wyprzedane
Obraz akwarelowy "Rękawiczka" (w oprawie)
Akwarela z cyklu „Dłonie” o średnicy 27,5 cm, na bawełnianym, bezkwasowym papierze o gramaturze 250 g/m². Oprawiona w passe-partout oraz drewnianą (sosnową) ramę z pleksi o wymiarach wewnętrznych 40x40 cm. Do każdego obrazu dodaję certyfikat autentyczności z podpisem autora dla potwierdzenia oryginalności obrazu.
Dostępność: wyprzedane
Obraz akwarelowy "Róża" (w oprawie)
Akwarela z cyklu „Dłonie” o średnicy 21,3 cm, na bawełnianym, bezkwasowym papierze o gramaturze 250 g/m². Oprawiona w passe-partout oraz drewnianą (sosnową) ramę z pleksi o wymiarach wewnętrznych 30x30 cm. Do każdego obrazu dodaję certyfikat autentyczności z podpisem autora dla potwierdzenia oryginalności obrazu.
Dostępność: wyprzedane
Studiując prace dawnych mistrzów lubię przyglądać się szczegółom. Niejednokrotnie wybrany fragment przemawia do mnie bardziej niż całe dzieło. Te wycięte cząstki obrazów, pozbawione kontekstu, zyskują wiele większe pole do interpretacji, mają w sobie jakąś tajemnicę.
Prace z cyklu „dłonie” zaczęły powstawać jako studia z dzieł dawnych artystów, które miały mi pomóc zarówno rozwijać technikę, jak i poszukiwać kierunku, w którym mógłbym rozwijać własną twórczość.
Obrazy te, choć wzorowane są na oryginałach, mają swój odmienny charakter, wynikający przede wszystkim z różnicy w technice wykonania. Na podstawie dzieł namalowanych farbami olejnymi namalowałem akwarele, dlatego te prace mają w sobie coś wyjątkowego - lekkość, a zarazem mocną wyrazistość i kontrast.